I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 27, 2009

i'm back!

assalamualaikum semua.lama sungguh aku xupdate blog aku ni.aku mintak maaf tentu korang selalu mengunjungi blog yg comel ni.masalahnya bukan aku xnak update tapi internet di kolej aku tu buat hal,selalu low dan kadang2 xder signal pun.ni yg buat aku menyampah buka internet di kolej.xtahulah kenapalah jmk kat kolej aku tu xbuat report sedangkan minggu-minggu akhr mcm ni patutnya laju.erm apa nak buat terima ajelah.lagi satu kenapa aku dh lama xupdate bnyak masalah yg menimpa aku,erm tapi aku buat biasa saje.asalkan tidak mengganggu kerja-kerja harian aku sebagai seorang pelajar bimbingan kaunseling huhu.gua chow dulu la deh nanti kawe tuleh plk.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO