I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 3, 2009

Tekad Aku...


Niat aku sekarang adalah menurunkan berat badan.Hal ini kerana pelbagai penyakit yg aku alami sekarang termasuklah darahtinggi,asma dan penyakit obesiti.aii,mengeluh aku bila pi timbang berat mencecah 105.34kg.agak2 berat ka badan aku.Lama2 ditenung didepan cermin,badan aku dh tembam,lemak-lemak mengeleber jer bnyak.rimas aku tengok.Patutlah xdak org yg mahu dekati aku.Maklumlah aku ni badan besar,saper nk dekat,sah kan nak pandang.Inilah realiti budak gemuk ni.kalau boleh aku nk turunkan sebanyak 30kg buat permulaan.Aku bertekad turunkan berat badan bukan untuk menakluk cinta dan menjadi perhatian tapi dengan semangat yg wajar aku ingin nampak sihat dan bebas pelbagai penyakit yg sering melanda orang yg comel mcm aku ni.Aku harap keluarga aku dan kawan2 yg rapat dgn aku sentiasa menyokong tindakan aku ni.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO