I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 1, 2009

Movie Yg Penuh Motivasi


Semalam aku menonton movie dari seberang.tanggapan pertama aku sebelum menonton adalah 'mesti xsedap ni'.apalbila dh meneliti dgn penuh fokus,barulah aku sedar yang movie 'LASKAR PELANGI' ni best rupanya.bnyak unsur-unsur teladan yg boleh kita contohi.kita patut bersyukur kerana mempunyai pembangunan pendidikan berkelas dunia berbeza dgn org yang mengalami taraf hidup susah terpaksa berkorban demi untuk menimba ilmu.sedih juga aku rasa diakhir cerita ini.baru aku sedar,ilmu boleh kita timba dimana-mana asalkan boleh mendapat pengetahuan.lagu dia pun best,laskar pelangi nyayian nidji korang downloadlah.cayalah pembuat movie ini.kalau aku,aku letakkan movie ini sebagai filem negara kerana mempunyai teladan dan motivasi untuk kita semua.huhuhu.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO