I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 28, 2009

Keluarga En Mohamed Ngan Pn Habsah...

aku,husna,ummi dan kaklong
ummi,husna,kakyong
adik aku awin

Aku nak tunjuk gambar family aku masa raya baru ni.yg paling bnyak gambar anak saudaraku.huhu.umur baru 2 tahun 4 bulan dh pandai bergaya depan kamera.hehehe. nama dia BADARIATUN HUSNA, yang paling best raya ni,semua ahli keluarga aku berkumpul.Mmg seronok dpt buah kuih sama2 maklumlah aku ni pun pandai gak masak.yg paling best seminggu raya aku buat open house.saper dtg tentu dptmerasai masakan ummi aku yang best kan.terima kasih ummi masak sedap2 raya baru ni.makanan yg aku dh lama xmakan,Ummi aku tolong masakan untuk anak terunanya iaitu LONTONG dan Nasi Bariani.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO