I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 11, 2009

Penjaga Kebajikan Aku

Kaknisa Yang Selalu Tersenyum
Kakwani Yg Cute...

Kaklin yg Comel...
sejak aku belajar dkt cni,aku rapat dgn kaklin,kakwani dan kaknisa.aku anggap dia lebih drpda seorang kawan.aku syg sgt pada diorang dan persahabatan aku xmungkin akan putus .diorang selalu tanya khabar aku,makan minum aku,masalah yg boleh aku kongsi dan mcm2 lagi.aku xtahulah nanti diorang praktikal tentu aku sunyi.maklumlah diorang dh sem 6 tp aku lambat lagi nak habis belajar,hal ini kerana aku terlibat dgn xcident ari tuh membuatkan aku terpaksa menukar kos pengajian aku.tapi aku redha dgn ujian Allah terhadap aku.selepas xcident,bnyak yang aku dpt petunjuk antaranya kesetiaan persahabatan yg hipokrit semata-mata tapi kaklin,kakwani dan kaknisa lah yg tidak putus2 bertanya kan khabar aku.kadang2 aku terasa hati dgn kakak angkat aku,kadang2 kalau diorang xlayan aku,ckap lebih sikit membuatkan aku bengang.tapi aku kena telan lah jgk.hehehe.kaklin,kakwani,kaknisa I LOVE U.Thanks terpaksa sabar melayan karenah am.hehhehe.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO