I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 14, 2009

Terlanjur Mencintai Seseorang



Korang pernah tak terlalu mencintai orang yg rapat dgn kamu?tentu pernah kan.Aku juga tidak ketinggaln terlanjur mencintai orang yg rapat dengan aku.Sejak aku sem 1 lagi dan skrg hampir 3tahun lebih aku mencintai dia.Aku tahu walaupun aku berusaha hendak mendapatkan dia,aku hanya sia-siakan saja hidup aku memikirkan hal ini.Lebih baik aku jadikan dia kwn baik aku.Aku tak mahu kerana hal ini aku putus kwn dan membuat dia tidak selesa.Aku reda dengan dugaan yg aku terima.sekarang sedikit demi sedikit aku cuba melupakan dia .Aku tahu skrg dia jarang hendak melayan aku dan tak lagi menghantar msg mcm selalu dan tdk lagi beria-ria hendak menjumpa aku dan mengajak aku keluar.Aku rindu saat-saat dulu aku rapat dgn dia.aku tahu aku salah menyintai dia dan skrg aku harus redha dgn apa yg berlaku.maafkan aku kekasih fantasi aku...

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO