I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 11, 2009

Post Pertama Blog Aku

Hai semua.kabare?harap chatla ek.Hari ni adalah hari pertama aku mula menulis blog.Dah lama aku teringin nk buat blog tp xder kesempatan nk buat.Sekarang dgn banganya aku ader blog sendiri.hehheh.Nama aku adalah khairul amri bin mohamed.Member2 panggil aku amrie atau am tp keluarga aku panggil yu.nampak manja ckit aku tp aku ni baik.promote diri sendiri nampak!eee.Aku dilahirkan pada 17 jun 1985.Kalau nk diikutkan umur mmg layak dh nk berumahtangga,xgitu semua?huhuhu.tp aku belum pikir lg benda tuh,yang penting aku nk capai cita2 aku dulu sebelum memikirkan hal pada masa depan.Aku suka belajar benda baru dan yg ader adventure ckit,barulah rock beb.hahhah.Tp aku ader ckit kelemahan yg sejak dr dulu xleh nk ubah2.Aku cpat terasa atau dipanggil sensitif,aku xtahu la kenapa jd mcmtuh,kalau org xnak layan,buat berlagak,dan buat pekak jer ngan aku.mulalah aku buat xtahu dan korang pikir lah sendiri!aku ni syg semua org terutama yg rapat dgn aku.kwn?ader yg rapat,ader yg ambik kesempatan ats aku,ader juga memerlukan aku bila perlu sahaja.erm tu lah senario hidup aku,tp aku xmudah melatah dan buat tak tahu sahaja kerana aku mementingkan persahabatan.ni sahajalah coretan hidup aku yg boleh aku tulis,yg penting aku ni senang dibuat kwn.xcaya tanyalah kwn aku yg pernah berkawan dgn aku?huhu...

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO